回覆 3# 的帖子

紅點較到最光都唔得…?

搵一d有 anti-glare coating 既產品, 或試下貼塊磨沙高清貼啦
「Reality is a prison, Your mind can set you free.」

引用:
原帖由 2slow 於 18-9-2013 17:44 發表
搵一d有 anti-glare coating 既產品, 或試下貼塊磨沙高清貼啦
貌似磨沙同高清係 opposite?

我想問, 如果我搵到塊有 anti reflective coating 既鏡片, "癡"落接目鏡度, problem solved?

[ 本帖最後由 shingfd 於 18-9-2013 18:04 編輯 ]

回覆 4# 的帖子

時得時唔得
light source唔光咪ok
但如果環境反差大都係難睇

直接用蓋遮住前鏡.
紅點鏡其實唔需睇到前景.
有時你睇相睇片, 間中會見到有人用aimpoint 唔打開個前蓋, 其實唔係錯處.

回覆 8# 的帖子

用兩隻眼aim其實完全無問題
我有setting係t-1唔落mount + peq-16a喺頂骨,粒紅點啱啱俾peq遮住,啲fd話唔掂,但係其實有遮都係咁aim咁打

引用:
原帖由 kai_matt 於 18-9-2013 18:47 發表
用兩隻眼aim其實完全無問題
我有setting係t-1唔落mount + peq-16a喺頂骨,粒紅點啱啱俾peq遮住,啲fd話唔掂,但係其實有遮都係咁aim咁打
經常見人話乜乜紅點鏡睇野唔夠清、乜乜室外唔夠光、乜乜驚打爆要買呢隻o個隻保護鏡...
有時碰上呢類杞人懮天既情境, 我其實唔知講乜好.

市面上見到既仿Eotech都係唔夠光既, 要夠光既試下aimpoint / c-more款啦
好多人買仿Eotech果時以為夠光(因為係室內), 到打outdoor game先發現根本睇唔到粒紅點

回覆 8# 的帖子

師兄, 試左, reflection is even more serious as more light is being reflected out

老實講, 小弟並非係度雞蛋裡挑骨頭, 首先小弟支野吾係吾夠光 (outdoor ok), 吾係驚打爆等等. 小弟純粹係打game時真係遇到哩個問題, 又發覺係replica 既通病, 所以想集思廣益睇睇有冇得搞...

講返個問題. 首先問題並非前鏡問題: 有幾位師兄不約而同指出, 粒dot俾其他野係前面阻住, as long as aim with both eyes its ok. this i perfectly agree (not that i hvnt tested before)
問題係, 平時接目鏡因為材質問題會將部份光反射 (Ray1), 但由於紅點同埋周邊景像既光 (Ray2) 比較強, 所以個scope仲發揮到佢既function. ( eye -- glass -- target )

但如果背住光源 ( light source -- eye -- glass -- target ), 光源強到某一個地步 (just tested with my surefire - 15 lumen is already an overkill), 或紅點同埋周邊景像既光較弱時, 咁Ray 1 > Ray 2, 結果target 同 red dot both are not visible, and all one can see is a bright reflection... and all this could be avoided if the 接目鏡 is able to let most light from the outside source to pass through it (and therefore the function of the anti-reflective coating) so that not much light is reflected and affecting the aim.
so its not about whether one can see the target clearly through the scope, but the fact that the red dot is not being able to be visually spotted.
now i know a lot of 師兄 would stop at this point stating the fact that only the real deal has the AR coating on their lenses, my further question is:
1) is it really that expensive to have such a coating?
2) is it possible to acquire glasses with such coating? (i think its possible i just dunno where to buy, its like normal lenses ppl wear which has no 度數 but with the AR coating)
3) will the problem be solved (theoretically or not) by sticking such AR coated glasses on the 接目鏡 or
4) is it possible to swap the 接目鏡 with such AR coated glasses while still performing its scope function normally?

[ 本帖最後由 shingfd 於 18-9-2013 23:11 編輯 ]

1. 其實最主要原因是真假Eotech結構完全唔同. 真Eotech用激光經5組光學鏡折射, 把瞄點投影在前鏡, 所以鏡片可以是透明.  仿品使用傳統反射鏡結構, LED光源直射至前鏡再反射入你視線. 而因為仿品要扮出前鏡是透明的假像, 採用的鏡片鍍膜唯有是一個妥協.
2. 前鏡不是平的. 內有計算過的弧度才能把反射光源平行地傳送到你眼中, 不然視差會令瞄點毫無準確性可言.
3. 關鍵是前鏡, 所以不是你去眼鏡舖配塊鏡那麼簡單....

[ 本帖最後由 loveless 於 18-9-2013 23:53 編輯 ]

徦的眞不了
眞的假不了

發新話題